Saturday, November 30, 2013

CQ WW 2013 contest CW a SSB z Políčka



 
   Letošní CQ WW sezóna byla ve znamení SOSB. Původně jsme plánovali MS či M2, ale díky tomu, že nemáme konkurence schopné pásmo 40m, zkusili jsme jednotlivá pásma v SOSB. V SSB části odjel pásmo 160m Ondra OK1CDJ, Standa OK1CID 15m a já chtěl zkusit 80m. Původně měl 80m jet Pavel OK1MU, ale díky jedné mé neuvážené větě zůstalo pásmo mě :) 

   V singlu jsem SSB závod nejel několik let a nebyl jsem si jistý, zda budu mít dosti motivace :) Nakonec se vše vyvinulo jinak. Pásmo bylo hned od začátku nacpané k prasknutí a tak pozdější probuzení znamenalo dlouhé hledání kmitočtu po začátku závodu. Rušení z pásma bylo první hodiny velké a tak jsem neřešil příjem slabších stanic. Po odlivu stanic pásmo ztichlo, ale já měl stále problém s rušením. No a je to jasné, bohužel druhá harmonická od Ondry ze 160m rušila 80m a pokud se zapnuly předzesilovače u beverage, bylo to ještě horší. I při odladění na druhou stranu segmentu rušení bušilo minimálně S3-5. Bylo to smutné slyšet slabé NA stanice, které volaly v pauzách 160m, ale já je nemohl pobrat při 160 TX... Ráno jsem se rozhodl, že půjdu raději něco dělat a nechám jet Ondrovu 160 na pořádný výsledek bez omezování.

Ale i tak se mi za první noc povedlo:

, z toho 145 K a 18 VE. Za první hodinu 206 QSO, což je méně než před lety.

   V CW části jsme obsadili pouze jedno SOSB pásmo a to právě 80m. Hlavním cílem bylo otestovat, zda nové antény nějak fungují, co nový přepínací HW atd... Pásmo dostal k dispozici Olda OK1YM. My ostatní jsme se věnovali práci na QTH. 

   Podmínky šíření závodu přály, už za první noc bylo v Oldově logu téměř 300 NA stanic. Nakonec se povedlo udělat 505 US stanic. Bohužel se nám nevyhnuly i HW problémy... V nedělní podvečer se něco stalo s JA sloperem a začalo zlobit relé v RX cestě.

Více o výsledku v Oldově příspěvku na 3830. 






1 comment:

  1. No matter which part of Pakistan you intend to travel to, AR Raheem Motors Rent a Car Islamabad provides you with a car of your choice to drive through the roads and highways of cities like Islamabad, Lahore, Karachi, Peshawar, and many others without having to force your way through the crowds at bus stations or railway stations. Spend time at a place for as long as you desire as you have your own vehicle to just get inside and zoom on the road to reach your next destination.We make it very easy indeed for our customers to book a car of their choice from us and get on their way to their destination as quickly as possible. With AR Raheem Motors Rent a Car Islamabad, you can book a car of your choice online . We have many options of car bookings for our customers and you can choose one to suit your requirements.

    ReplyDelete